top of page

רווחה - טיפול בנזקקים

שירותי הרווחה - האם הם חייבים לי משהו ?

שירותי הרווחה והעובדים הסוציאלים אינם עושים 'טובות',

הם חייבים עפ"י תקנות שירותי הסעד (טיפול בנזקקים) לטפל ולתת שירות סוציאלי לכל מי שמוגדר "נזקק" על פי התקנות (מבחני נזקקות).

זכויות הנזקק וצורת הטיפול הסוציאלי בו מפורטות בתע"ס (תקנון עבודה סוציאלית).

סירוב לטפל בנזקק או טיפול כושל - אינם סוף פסוק, וניתן לערער עליהם...

כיצד מערערים

  • בתחילה יש לפנות בכתב למחלקה לשירותים חברתיים ברשות המקומית בה מתגורר הנזקק.

  • אם לא קיבל הנזקק תשובה תוך 30 יום
    או: אם קיבל תשובה שאינה מספקת או בקשתו נדחתה

  • פנייה  בכתב (טופס ייעודי) לועדת הערר האיזורית - תוך 45 יום מהמצאת החלטת שירותי הרווחה לנזקק.

  • תוך 6 שבועות מוזמן המערער לוועדה לטעון את טענותיו בפניה.
    רשאי הוא לטעון את טענותיו בעצמו או ע"י בא כוחו.

  • החלטת הוועדה בצירוף נימוקיה תישלח למערער בכתב בדואר.

  • ניתן לערער על החלטת ועדת הערר האיזורית בפני בית המשפט לעניינים מנהליים - תוך 45 יום מקבלת ההחלטה.

משרדנו מטפל בהגשת עררים לועדה האיזורית ובעת הצורך, בהגשת ערעור לבית המשפט לעניינים מנהליים.

פסקי דין 

מאמר 1

1 / 1

Please reload

bottom of page